Margareta Hansson begynte å løpe med TSM i 2009/2010. Hun startet fra scratch etter 20 år som stillesittende, og det føltes fantastisk å sette seg maraton som mål. Fellesskapet og treningsgleden i TSM var så inspirerende. Margareta oppdaget at det var gøy å løpe skikkelig langt, å fortsette etter at man trodde man hadde gått tom for krefter og kjenne at energien kan komme tilbake. Nå har hun løpt over 30 langdistanseløp, de fleste av dem lengre enn maraton. Hun er nå TSM-leder i 5.00-gruppen. Margareta liker å supplere løpetreningen med yoga, svømming og skigåing.