Begynte å løpe «på ordentlig»/organisert for 7 år siden og har siden da løpt 5 maraton. Er trener i TSM Running; i «utholdenhetsgruppen» 4:45. Liker løping fordi det er enkelt, morsomt og kan gjøres overalt.
Begynte å løpe «på ordentlig»/organisert for 7 år siden og har siden da løpt 5 maraton. Er trener i TSM Running; i «utholdenhetsgruppen» 4:45. Liker løping fordi det er enkelt, morsomt og kan gjøres overalt.